Skip to content

Gore Takes Big Oil Cash From Anti-Semitic Al Jazeera

January 23, 2013

from: http://news.investors.com/ibd-editorials/010313-639260-gore-helps-oil-financed-anti-semitic-platform.htm

Gore Takes Big Oil Cash From Anti-Semitic Al Jazeera

Hypocrisy: Arab oil-financed, anti-Semitic broadcaster Al-Jazeera has bought Current TV, global-warming crusader Al Gore’s failed news channel. How will Gore spend his estimated $100 million in oil-tainted cash?

The effects of large quantities of crude oil on the brain may not yet have been determined by medical research, but when a Mideast media outfit swimming in government-provided oil profits pays $500 million for access to 50,000 U.S. viewers you have to wonder.

That’s what the New York Times estimates Al-Jazeera paid for Current TV, which means its founder Al Gore getting about a fifth of that sum.

Read More At IBD:   http://news.investors.com/ibd-editorials/010313-639260-gore-helps-oil-financed-anti-semitic-platform.htm

 

Advertisements
No comments yet

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: